מהם היתרונות של מסך ירוק לאירועים?

 


צלמים מציעים מסך ירוק לאירועים כדי לשפר את ההנאה של האורחים שלך. אתה גם תרצה להוסיף מסך ירוק לפונקציה שלך ברגע שתבין איך זה עובד ומה היתרונות שלו.

 

ראשית, זה מסך ירוק….

 

זה יוצר רקע או רקע כפי שהוא מכונה בדרך כלל בשפת הצילום. זה נקרא מסך ירוק בגלל הצבע שלו. זה יוצר רקע ריק שבו אתה יכול להגדיר כל תמונה כמו חוף ים או קו רקיע. בקיצור, הטכנולוגיה מאפשרת לך לשנות את הרקע של התמונה שלך כדי לקבל את מה שאתה רוצה.

 

לדוגמה, אתה רוצה תמונה עם גבעות מרהיבות ברקע. אבל אין גבעות במקום. כאן תוכלו לנצל את הטכנולוגיה. עמוד מול מסך ירוק ולחץ על התמונה שלך. בהמשך ניתן להעביר את התמונה למחשב בו ניתן לשנות את הרקע. וזה יכול להיות הקליפ בת מצווה הכי טוב שתוכלו להפיק.

 

שנית, האם הטכנולוגיה….

 

זוהי טכנולוגיה דיגיטלית או צילום דיגיטלי עם מצלמה מתקדמת. התמונות שצולמו במצלמת DSLR מועברות למחשב שם התמונות מפותחות לפי טעמם של האורחים. לאורחים מוצגות אפשרויות רקע מדהימות לבחירה. הם יכולים לבחור תפאורות על ידי לחיצה על התמונות.

 

היתרונות של מסך ירוק...

 

אתה יודע שאורחים אוהבים לצלם סלפי. הם באים לבושים יפה והם רוצים להראות את השמלות שלהם לעולם. הם משתמשים בניידים שלהם לצילום סלפי. כמו כן, הם מחפשים חלל פרטי שבו הם יכולים לעשות תנוחות שונות. זה המקום שבו אתה יכול להציע להם תא צילום עם מסך ירוק לאירועים שהם יכולים לשנות לכל רקע.

 

האורחים יבקרו בדוכן הצילום, ילחצו על תמונותיהם על ידי צלמים מקצועיים ותמונות שפותחו על ידי עורכים מנוסים. מכיוון שהם מקבלים מבחר של רקעים, הם יכולים להרגיש נלהבים משירות עמדת הצילום. וזו תהיה חוויה ייחודית לאורחים שלכם.

 

כדי להרים את הקליפ בת מצווה הכי טוב שלכם, תוכלו לבקר בדוכן צילום בו תוכלו לפתח סלפי מדהים עם רקע מהמם. אם תרצה, תוכל אפילו לשלוח את התמונה לפרופיל המדיה החברתית שלך כדי לקבל לייקים. כמו כן, יש לך אפשרות לקבל עותק מודפס של התמונה. כמו כן, זה יכול להיות סלפי קבוצתי או דיוקן משפחתי להרכבה על קיר בולט בבית שלך.


Comments

Popular posts from this blog

מה חשוב בקליפ בר מצווה ?

כיצד לשפר את מצגת החתונה שלך?